PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=30629}

5,9 10 1 35518
4,6 7
ocen krytyków
Ewolucja

Pewnego dnia na ziemię spada sporych rozmiarów meteoryt. Okazuje się, że znalezisko zawiera szybko ewoluujące organizmy. Nie to jest jednak najgorsze. Zwierzęta równie szybko rozmnażają się i adaptują w nowym środowisku... Początkowo znaleziskiem zajmują się dwaj profesorowie z miejscowego uniwersytetu, ale wkrótce sprawę przejmują wojskowi z ich własnym badaczem na czele (Julianne Moore). Szybko okazuje się, że odkrycie staje się z każda chwilą coraz bardziej niebezpieczne. Skoro więc ani mundury, ani wojskowe chemikalia nie są w stanie kontrolować ewolucji kosmicznych "przybyszów", to jak powstrzymać te groźne stwory?

Dzoasia
opis użytkownika

Dwaj naukowcy, Ira Kane (Duchovny) i Harry Block (Jones), przybywają na miejsce, gdzie spadł wielki meteoryt. Natychmiast przystępują do badań i wkrótce odkrywają, że we wnętrzu meteorytu przybyły na Ziemię proste, jednokomórkowe formy życia z kosmosu. Wszystko wskazuje na to, że szybko zadomowiły się one na naszej planecie. Nie mija wiele czasu, a na miejscu zdarzeń pojawia się arogancka wysłanniczka rządu Stanów Zjednoczonych Allison Reed (Moore), która za wszelką cenę stara się skompromitować Irę i Harry'ego. Obce formy życia rozwijają się jednak w zastraszającym tempie i nasi bohaterowie uświadamiają sobie, że jeśli chcą ocalić rodzaj ludzki, muszą za sobą współdziałać, bo czeka ich starcie z przybyszami z kosmosu, którzy zdążyli przybrać monstrualne rozmiary.

[opis dystrybutora]

vol
opis użytkownika

Na pustynię w Arizonie spada meteoryt. Pierwszymi, którzy badają kosmiczny obiekt, są nauczyciele pobliskiego college'u - biolog, za błąd w sztuce wyrzucony niegdyś z rządowej agencji (Duchovny) i geolog, bardziej niż nauką zainteresowany żeńską drużyną koszykówki, której jest trenerem (Jones). Odkrywają, że głaz z kosmosu przyniósł ze sobą żywe organizmy. Początkowo są to widoczne pod mikroskopem jednokomórkowce, ale już wkrótce zaczynają się gwałtownie rozwijać, przechodząc przyspieszoną ewolucję do coraz większych i coraz bardziej skomplikowanych bytów. Odkrycie przejmują wojskowi naukowcy z ponętną panią epidemiolog na czele (Moore), ale sprawa wymyka się spod kontroli i kosmiczna fauna i flora zaczynają zagrażać Ziemi. Trójka naukowców i pewien niedoszły strażak ruszają wozem strażackim na ratunek planecie.

Doctor
opis użytkownika

Pewnej nocy spada wielki meteoryt. Następnego dnia zostaje tam wysłany członek Stowarzyszenia Geologów, prof. Harry Block wraz se swym kolegą prof. Ira Cain. Szybko stwierdzają że meteoryt zawiera organizmy z innego świata które rosną i ewoluują w błyskawicznym tempie. Początko prowadzą własne badania, lecz później sprawę przejmują wojskowi. Obcy rozwijają się i rozprzestrzeniają bardzo szybko, wkrótce przedostają się na powierzchnię terroryzując ludzi. Gen. Russel Woodman postanawia użyć napalmu aby zniszczyć obcych. Cain, Block, i pani Reed dowiadują się że obcych można pokonać dzięki selenowi, a nie napalmowi (ten spowoduje gwałtowny wzrost). Czy uda im się powstrzymać obcych?

pukawa

Pobierz aplikację Filmwebu!

Odkryj świat filmu w zasięgu Twojej ręki! Oglądaj, oceniaj i dziel się swoimi ulubionymi produkcjami z przyjaciółmi.
phones